Tuesday, 1 March 2011

Dah 3 tahun dah

mmm.. tgk tajuk entry nih maybe ramai yg tak paham maksudnye.. apa yg 3 tahun tu... sapa yang dah 3 tahun tu... hehe.. sebenaqnya, saya nak bagitau yang blog saya nie dah masuk 3 tahun umoq dia.. saya start develop blog nih sejak March 2008.. saja ja suka-suka (dah mmg takde keja le tu nak dibuat).. sedaq tak sedaq, nie dah masuk entry saya yang ke 101.. saya nie bukannya rajin atau pandai menulis, so kebanyakkan entry saya just masukkan gambaq2.. hehe.. senang kan.. tak payah nak pikiaq bab mengarang.. 


Orang sekarang nie, lebih suka ber"facebook... senang gamaknya.. add frenz byk2.. pastu buat pekasam.. bab berchatting pulak, orang suka pakai yahoo messenger aka YM. Zaman dulu dulu orang guna MIRC (skang dah tak glamer dah)... chatting dgn nama samaran yg ntah hapa ntah (cam pengalaman jaa).. geng2 bloggers ni plak, kebanyakkan yg suka menyampaikan apa yg teringin nak disampaikan pada orang lain.. so, medium terbaik, blog la.. tambah2 plak, FOC (cam blogspot ni).. cuma kena bayaq servis internet jaa (tu pun kalau pakai kat umah, kalau kat opis.. opis la bayaq.. hehe)..


Apapun, bagi saya, jadi bloggers nie tak merugikan pun kalau kena cara dan gayanya... jgn pulak masukkan cerita yang bukan2.. buat yang baik2 je la... jangan kira sangat sama ada org bukak ka, orang baca ka.. yang penting daripada buat mende2 yang tak berfaedah, baik ler tulih2 kat dalam blog nie.. hehe..

okay la... semoga semangat bloggers saya nie masih kuat dan akan terus kuat... See you..

1 comment:

Diksu said...

betul tu....