Tuesday 26 February 2013

Promo: Pak Lee Cendoi, Port Klang

Cendoi.. spesies makanan/minuman berasaskan santan, gula melaka, jeli hijau dan ais. Nak tambah special lagi, boleh add in kacang merah, pulut, jagung, ais krim, buah laici dll.. Rasanya memang best, lazat, sedap. Semalam saya dan sahabat saya sempat pekena cendoi di restoren milik keluarganya. Wah, dasat la tengok suasana restoren yang cukup selesa yang lokasinya cukup strategik di Giant Port Klang. So, saya order cendoi special + Nasik Ayam Berempah, sahabat saya pula pekena pasemboq hasil resepi ibunya turun temurun. Masa mula-mula menu2 nie sampai, perghh, memang menarik dan bila makan pula, sahlah, memang sedap.. tambah2 pula saya nie memang kaki makan.. kalau tak takkan la boleh sampai ke Port Klang semata-mata nak pekena cendoi kan.. haha... Tu diaa, tengok gambaq yang saya snap pakai handphone saya.. yang syoknya, saya dah start makan dulu sebahagiannya, baru la nak kelam kabut nak ambik gambaq.. Jom, sapa-sapa yang nak try boleh la pi pekena cendoi dan banyak lagi menu2 lain kat Pak Lee Cendoi, Port Klang.

 


No comments: